Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Jak długo czeka sie na zamówiony towar?
W przypadku wszystkich dostępnych w naszym sklepie towarów podane są terminy realizacji, których nie przekraczamy. W wielu przypadkach dostawa następuje szybciej niż termin podany przy produkcie.
Jaka jest gwarancja na zakupione meble?
Wszystkie sprzedawane przez nasz sklep produkty mają 2 letnią gwarancję.
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne(z małym wyjątkiem kiedy możemy - po negocjacjach udzielamy dodatkowych rabatów.)
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zostaje złożone zamówienie - dokładne dane i informacje zostają wysłane na podany w zamówieniu adres e-mail..
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Paczki wysyłamy własnym transportem lub za pośrednictwem wyspecjalizowanych firm kurierskich - UPS lub Pekaes. Wszystkie większe przesyłki są spaletyzowane, zapakowane w sposób wykluczający uszkodzenie. Mniejsze, lub pojedyńcze paczki pakujemy podwójnie(opakowanie fabryczne+nasze).
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty..